♥ تولدم ♥

☠ ƊƠƘӇƖ ƇƦƛȤƳ ☠

٠•●♥ ❤ خدایا به هیچکس اونقدر درد نده که ارامش خودش و توی مرگ ببینه ❤ ♥●•٠·˙

صفحه اصلی | عناوین مطالب | تماس با من | پروفایل | عشق دخترانه

♥ تولدم ♥

 

امروز چند شنبه است؟

چندم کدام ماه و چندم کدام سال است؟

امروز چند سال از من می گذرد؟

و من چند ساله ام ؟

چیزی به یاد نمی آورم جز اینکه

امروز اکنون است و اینجا زمین است
 
و من به دنیا آمده ام...

به رسم عادت: تولدم مبارک

  



نظرات شما عزیزان:

mohammad
ساعت18:25---19 ارديبهشت 1394
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد

و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت

قلب ها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت

فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک


ببخشید که دوز شد


نازنین
ساعت20:19---23 اسفند 1393
شرمنده دیر شد ولی ایشالله تولد 120 سالگیت عزیزم
پاسخ:ممنونم گلم


فاطیما
ساعت10:50---30 بهمن 1393
سلام ببخشید دیر بهت تولدت رو مبارک میگم..به بزرگی خودت ببخش..
تولدت مبارک...
پاسخ:ممنونم گلم


مائده
ساعت20:20---29 بهمن 1393
!میدونی خوشبخت ترین زوج دنیاکیه؟

خنده وگریه...

به ندرت باهم دیده میشن

اماوقتی باهم دیده میشن اون بهترین

لحظه ی زندگیه...

پاسخ:دلم بس تنگ است باز هم می‌خندم آنقدر می‌خندم كه غم از روی رود… زندگی باید كرد گاه با یك گل سرخ گاه با یك دل تنگ گاه باید رویید در پس این باران گاه باید خندید بر غمی بی‌پایان


مائده
ساعت22:33---16 بهمن 1393

یافتن میلیون ها دوست معجزه نیست

معجزه تویی که بین میلیون ها دوست تکی

سلام عزیزم تولدت مباررررررررررررررررررررررررررر رررررررررک انشالله 120ساله بشی ببخشید دیر اومدم بخدا درگیر کنکورم.فدات بشمممممممم دوست خوبمممم
پاسخ:فدات مرسی گلم :)


نازنین
ساعت21:50---14 بهمن 1393
خانومه به شوهرش میگه

عزیزم موافقی برا دهمین سالگرد ازدواجمون یه گوسفند قربونی کنیم ؟؟

شوهرش میگه : گناه گوسفند بیچاره چیه وقتی یه خری اشتباه کرده
پاسخ:سگ ولگرد هم ادما رو چند قدم همراهی میکند...


مهرزاد
ساعت21:48---11 بهمن 1393
و که می رود نمی فهمد...اما او که بدرقه می کند خوب می داند...

کاسه آب معجزه نمی کند...
سلام . خسته نباشید بخاطر وبلاگ خوب و زیباتون من چند ساله توی بلاگفا فعالیت میکنم و وبلاگ پربازدید و خوبی هم دارم ولی محدودیتهای بلاگفا و مشکلاتش باعث شده بیام سمت لوکس بلاگ و وب جدیدی رو راه اندازی کنم با دوستان جدید.اگه افتخار بدین همدیگرو لینک کنیم .منتظرتون هستم فعلا بای

پاسخ:ســــَــلامـــتـܨ پـسـ♂ـــرایـܨ کــہ بـــــہ حــُـرمـــــــت خــواهــــــَــــرشـــــون حـــُـرمــت هــیـــچ دخـــتــ♀ــرܨ رو زیــــر ســــ؟ــــوال نـــبــردن . . .


maryami
ساعت22:58---9 بهمن 1393
تو مقصری اگر من دیگر ” من سابق ” نیستم !

من را به من نبودن محکوم نکن !

من همانم که درگیر عشقش بودی !

یادت نمی آید ؟!

من همانم !

حتی اگر این روز ها هر دویمان بوی بی تفاوتی بدهیم !
پاسخ:مـــــــَــــرام !!! هــِـــــ. . . دیــدی بــیــار بــرآم -__-


maryami
ساعت22:58---9 بهمن 1393
مـی گـویـنـد بـاران کـه بـبـارد

بـوی ِ خـاک بـلـنـد مـی شـود . .

پـس چـرا ایـنـجـا

بـاران کـه مـی بـارد

عـطـر خـاطـ ـره هـا مـی پـیـچـد ؟ . . .
پاسخ: بــــــــــــــــرف هم نــــمــیاد آدم بــــــســـآزیـــــــــــم..!!هه


maryami
ساعت22:57---9 بهمن 1393
ببخشید دیرشد ولی بازم تولدت مبااااااااااااااارک ترلان جونممممم
پاسخ:مررررررررررسی مریمی :)))


reyhane
ساعت6:46---9 بهمن 1393
آنقدر دوستت دارم که
پروانه ها گیج می شوند
گل ها تعجب می کنند
و باران دلش آب می افتد !
پاسخ:صـــــــــدایــت شـنــیـــدن دارد .. وقــتـــی مـی گــویــــی : جــــــــــــانـــــم ؟! ..


reyhane
ساعت6:44---9 بهمن 1393
تو نمی خواهی عزیزت بشوم، زور که نیست
یا نگاهم بکند چشم تو مجبور که نیست
شده یک روز بیایی به دلم سر بزنی؟
با تو اَم! خانه ی تنهایی من دور که نیست
آن که با دسته گلی حرف دلش را می زد
پر درد است ولی مثل تو مغرور که نیست
نازنین، عشق که نه، اخم شما قسمت ماست
عاشقی های تو با این دل رنجور که نیست
تو مرا دیدی و از دور به بیراهه زدی
تو نگو نه، دل دیوانه ی من کور که نیست
خواستم دل بکنم از تو ولی حیف نشد
لعنتی غیر تو با هیچ کسی جور که نیست
مشکل اینجاست نگفتی تو به من، می دانم
تو نمی خواهی عزیزت بشوم، زور که نیست

پاسخ:از فــکــــر مــن بـگــذر .. خــیـــالـــت تــخـــت بـــاشـــد .. مــــن ، مــی تـــوانـــد بـی تــــ ـــــو هـــم خــوشـبـخــت بـــاشــد ..


reyhane
ساعت6:42---9 بهمن 1393
عجیب است که مردم چقدر برای مبارزه با شیطان تلاش میکنند ... اگر همین انرژی را صرف عشق ورزیدن به همراهانشان کنند، شیطان در تنهایی خود خواهد مرد.
پاسخ:بعضی‌ آهنگ‌ها هستن که گوش میدی میگی‌ ، من کِـی‌ زندگیمو واسه این تعریف کردم که این از روش آهنگ ساخته؟؟


reyhane
ساعت6:34---9 بهمن 1393
سفرهای تنهایی همیشه بهترند
کنار یک غریبه می نشینی، قهوه ات را می خوری
سرت را به پشتی صندلی تکیه میدهی تا وقت بگذرد
به مقصد که رسیدی
کیف و بارانی ات را بر میداری
به غریبه ی کنارت سری تکان می دهی و می روی
همین که زخم آخرین آغوش را به تن نمی کشی
همین که از درد خداحافظی به خود نمیپیچی
همین که تلخی یک بغض را با خودت از شهری به شهری نمی بری
همین یعنی سفرت سلامت

پاسخ:گاهی باید بعضی احساسا رو بذاری تو خونه سالمندان دلت... اینقدر بهشون بی توجهی کنی تا بمیرن..!


giti
ساعت19:51---7 بهمن 1393
عا می کنم غرق باران شوید

چو بوی خوش یاس و ریحان شوید

دعا میکنم درزمستان عشق

بهاریترین فصل ایمان شوید

دلتون گرم....
پاسخ: نترسم که با دیگری خو کنی تو با من چه کردی که با او کنی؟


یاقوت
ساعت2:49---7 بهمن 1393
دوستان من مثل گندمند یعنی یه دنیا برکت و نعمت ، نبودنشان قحطی و گرسنگی و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند
پاسخ:✔ بــهـِ بَــعـضیـآ بـــآیـَـد بِـــگـیـ:: ✔ روشَــــنـآیـىِـ فِـكـرتـو بِـــگـیر اونـــوَر {کــــورمــونـ ]نکنی๏̯̃๏


atefeh
ساعت16:42---5 بهمن 1393
تولدتـــــ مبارکـــــــ ابجیـــــ
پاسخ:ممنووونم ابجی جونم


DUYĞU
ساعت1:25---5 بهمن 1393
هر روز برایت رویایی باشد در دست
نه دوردست
عشقی باشد در دل
نه در سر
و دلیلی باشد برای زندگی
نه روز مره گی
تولدت مبارک
پاسخ:ممنووونم ابجی ^_^


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در یک شنبه 4 بهمن 1393برچسب:, ساعت 17:20 توسط ☆тαяƖαη☆ |